Thursday, June 17, 2010

::Friends::

from left: eee. itam, cik jue, faiz, me


me, cik jue, maria, itam, ee, mie n sham



time ni antar aku pe induksi kt cinta sayang resort...
love them....


with en. belack aka encik itam



mlm jamuan raya di kptm alor setar




Tribute to Friends.

i love my friends..i love my kawan...
dulu, kiteorg rapat 6 org
but now, slowly, maria dh tinggalkn kiteorg, sham pulak tak nak kwn dgn aku..
so, org dh xnk kawan xkan nk paksa kan..
i miss my old times with all of them..seriously mmg rindu time p perda, p OFE, p water rafting..
but, dolu is still dolu..thanx god aku still rapat dgn Cik Jue, Encik Itam n Encik Faiz Hilmi..
Maria, walaupun ko jauh, i still missing u..
sham, tak tau pe slh org, but i do apologize if i make mistake..
Love all my friends..especially 5 of them..

No comments:

Post a Comment