Tuesday, April 19, 2011

my second time

sume org ada first time 
and sume org mesti ada second time kan
macam bercinta 1st time
terkencing dlm seluar 1st time
toyol 1st time
aku ada experience 1st time 
now ada experience 2nd time pulak

kronologi:
 ni first time aku buat passport  kat immmigration alor setar untuk passport aku yg second time
sila tgk giliran aku: 2113
sila tgk no sekarang: 2081
maknanya 28 orgkan.
aku sampai 12:36pm masa ambik no giliran then aku dpt service encounter kat  kaunter  pukul 2:50pm 
so, two hours keep me waiting.
alhamdullilah aku menunggu dgn sabarnya sbb nk setelkan benda ni on that day jugak

 so, ni la hasilnya..tadaaaaaaaaaaaaaaaaaa
ni lah passport malaysia aku 

ni isi kandungan passport malaysia  aku yg kedua.
yg pertama tak tau simpan mana

tak sabar utk menggunakan passport malaysia aku.
dh bercita-cita nk p thailand dgn lec dan classmate thailand aku.
and next destination is _ _ _ _ _ _ _


Miss Linie

No comments:

Post a Comment