Saturday, October 30, 2010

Membuang Kuman Dalam Wallet

Entry membuang kuman dalam wallet adalah aktiviti aku setiap minggu especially bila aku dh kosongkan account CIMB aku pada 25hb time tu KPTM dh isikan balik kuman dlm account aku.
Maksud membuang kuman dalam wallet tu adalah membuang kuman(duit) dlm wallet
Its means membeli belah la tanpa arah tuju sbb nk p Penang tak sempat sbb kene jaga exam.
Jadi, 2 hours hanya cukup membuang segala jenis kuman2 dlm wallet ni di Pacific.
Smlm 29 Oct 2010 aku kene bertugas as a UPP (Unit Peperiksaan).
So, on lunch time kiterong pun tak da nk buat apa Aku, Fariha and K.Jij merancang ke Pacific di Alor Setar untuk misi membuang kuman dalam wallet.
Jadi, aku telah berjaya habiskan sebanyak RM 100 la jugak for 3 items.
Item2 berikut adalah:

Items 1: 
Himalaya Herbals Gentle Exfloating Walnut Scrub.
After lesss 15% this scrub cost me MYR 22.98. Aku sgt suka pada produk Himalaya sbb ia sgt bagus ye.
Sekarang misi aku untuk membuang parut2 hitam dimuka ni sempena Majlis yg akan berlangsung. Kalu pada yg tak pecaya dgn Himalaya ni u have to trust with this brand.
Seriously, all the Himalaya skincare products mmg bagus and worth it.

Item 2:
Original cd greatest hits songs from Celine Dion and Mariah Carey
This is great purchase sbb 2 cd compilation just cost me MYR 50.00.  I love Mariah Carey so apalagi, purchase la CD ni.  Rasa rugi tak beli sbb ada 2 CD tau.
K.jij siap suruh pasang CD MC ni dalam kereta Nissan Sylphyl die.
BEst!!Syiok..
Malam2 kalu kuar dgn Encik Faiz Hilmi bole pasang lagu One Sweet Day and Thank God I Found You

Item 3: 
Institute Blouse MYR 55.00
Blouse ni bagi aku sgt murah la after 30% discount. Rancang nk pakai blouse ni bile kene jaga exam, run program LPPKP and balik Terengganu bile breakfast dirumah bakal mak mentua.
(Sori pic x bole nk rotate.xtau sbb apa)
What i like about this blouse is ada kaler kelabu, pink and cream)

Perasaan apabila semua kuman2 dlm wallet dh dibuang seriously rasa so relief sbb dh xda kuman langsung dlm wallet.
Maybe petang ni after jogging nk kene p bank balik dan penuhkn segala jenis kuman dalam wallet.
Hahahaha.
Kepada kwn2 aku yg p Penang smlm (Cik Lyd, Cik Kiroh, Cik Yuih) semoga berjaya ye membuang kuman2 anda didalam wallet mahal korang tu.
Credits to Kirohhhhhhhhhhh sbb tlg aku belikn towel utk hantaran aku.
Ahad ni aku bagi duit na..
Tengs so much Kirohh...


Daa..

Ms Linie

No comments:

Post a Comment