Sunday, October 31, 2010

Merajuk ke? (eleh eleh eleh)

Entry Merajuk ke? (dedicate to Mr. Faiz Hilmi)
Pasal blog pun ada org merajuk sbb aku x endahkan die.
Lawakkan.
Memang lawak.
Tp bile die merajuk its mean die mmg syg aku rupenya.
Die mmg rindukan aku.
Die mmg perlukan aku.
Syok jugak ada org merajuk dgn kite kan?
Maybe he need attention from me.
Tp aku sibuk sgt berblogging smpai die merajuk and terasa.
For that person (you know who your are)
Please, dont feel like that.  Whatever happen your are my everything.
You come first in my life.
Blog ni hanya suka2 je and saja nk make it as a hobby.
Encik Faiz Hilmi, jgn merajuk eh.
Lepas ni org akan lebihkan die.
Orang akan teman die
Orang akan ajak die breakfast, lunch and dinner
Orang akan tlg die taip skema
Orang akan lebihkan die no matter what happens

Ni kire nk pujuk la kan.Hahaha

Ms Linie

No comments:

Post a Comment